MIDOONY Logo

برنامه کاربردی همسو Hamsoo Application

1401/06/05
برنامه کاربردی همسو    Hamsoo Application

همسو یک برنامه ردیاب جی‌پی‌اس هست که با آن می توانید مسیرهای طی شده خود را ضبط کنید و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این برنامه به ویژه برای افرادی طراحی شده که می‌خواهند مسیر جدیدی را طی کرده و بعد با دنبال کردن مسیر موجود راه بازگشت را بدون نگرانی از گم شدن در پیش گیرند.
همچنین این برنامه با استفاده از سنسورهای مختلف تلفن همراه موقعیت مکانی شما را تعیین می نماید و شما می توانید مکان های مختلفی را ذخیره نموده و هنگام نیاز آنها را روی نقشه مشاهده نمایید. ضمنا با انتخاب حالت نمایش هر مکان در لیست مکان ها، برنامه با پیمایش مکان فعلی، موقعیت شما را نسبت به آنها به صورت ورود و خروج بررسی و اعلام می نماید. البته به یاد داشته باشد که برای استفاده از این قابلیت باید از ویجت برنامه استفاده نمایید.
جهت سهولت استفاده، لیست مکان های پیش فرض در دسته بندی گردشگری، سرگرمی و عتبات عالیات در دسترس می باشد. برای اینکار در فرم مکان های پیش فرض از کلید بارگزاری در نوار ابزار استفاده نمایید.

می‌توانید با استفاده از نقشه، مسیرها و منطقه اطراف خود را مشاهده کنید. مناطقی را که در نقشه مشاهده می کنید در تلفن شما ذخیره می شوند و برای مدتی به صورت آفلاین در دسترس باقی می مانند. برنامه برای ثبت مسیر و مکان یابی تنها ازسیگنال GPS استفاده می کند و نیازی به اینترنت نمی باشد.
در حین رانندگی، می توانید قفل نقشه را روشن کنید تا نقشه به طور خودکار در جهت حرکت شما بچرخد و ناوبری را بسیار ساده نماید. برنامه می تواند مسیر ها را در حالی که برنامه در پس زمینه است ضبط کند. 

اما این برنامه دارای ابزار تراز برای نشان دادن میزان شیب سطوح افقی یا عمودی نیز می باشد که ابزاری مفید، دقیق و ساده برای دستگاه اندروید شما است. ترازهای سنتی دارای یک لوله شیشه ای هستند که با یک مایع پر شده اند و یک قطره الکل رنگی یا یک حباب درون آن قرار دارد. در شیب های جزئی حباب از موقعیت مرکزی به اطراف حرکت می کند. این برنامه سعی می کند از سنسورهای دستگاه استفاده و عملکرد فوق را شبیه سازی کرده، میزان شیب سطوح را نمایش دهد .
از دیگر امکانات برنامه می توان به اخبار و تقویم اشاره کرد که کمک می کند شما از وقایع روزانه مطلع شده و از آنها در برنامه ریزی خود استفاده نمایید. ضمنا با استفاده از نمای دوربین می توانید شیب اشیا مختلف پیرامون خود را مشاهده نمایید برای اینکار لبه دستگاه را موازی سطح مورد نظر قرار دهید.

 

برای تهیه برنامه کاربردی فوق به لینک های زیر مراجعه نمایید:

از بازار

از مایکت


 

#GeoLocation

#GeoTrackng

#مکان_یابی

#مسیریابی

 

1 837
دیدگاه کاربران
0 دیدگاه
شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید